måndag 20 juni 2011

Hem och vidare igen

Tiden snurrar på och jag har hunnit landa hemma, tvätta i 4 dagar (ja det är sant!) packa om och åka ned till Köpenhamn och vidare till Göteborg där jag är nu.
Min resa har varit fantastisk och underbar på alla sätt och vis.... Jag har träffat massor av människor, några som jag bara pratat med någon minut, andra som kommer bli vänner för livet. Alla har berört mig på sitt sätt.
Jag har fått se och uppleva fantastiska saker som jag kommer bära med mig vart jag än går, jag har växt och utvecklats som människa och framför allt har jag haft galet roligt.
Nya idéer och mål har kommit till och nu är det dags för mig att se till att saker sätts i rullning och blir verklighet, att jag fortsätter framåt och utmanar mig själv till att utvecklas.

Målet är att kunna säga samma sak när jag blir gammal som Marina (en charmerande äldre dam på 75 år som jag delade rum med i San Diego) sa till mig:



                                                          "I had a grand life, I did it all"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar