fredag 18 februari 2011

Flight time

Nu har jag lyckats prångla ned allt i väskan, det som inte såg så mycket ut från början, visade sig vara mer än jag trodde. Efter ännu kraftigare ransonering så har jag precis lyckats få ned allt (hur det ska gå med all shopping är oklart). Efter ett oroande tips från Christian kollade jag upp vilka bagageregler som gäller.

Nya bud, jag som flyger ekonomiklass får checka in 1 väska på 20 kg, thats it.... wtf?? hur ska detta hålla, vi vet ju alla att jag brukar släpa med mig det mest konstiga prylar när jag är ute och reser, läs 3 st 1 meters höga ljusstakar, provdocka, you name it, det mesta har fått följa med hem. Antingen kommer jag bli storkund hos det lokala postkontoret, eller så får man snällt betala övervikten på flyget.

Ha det bäst här hemma!

1 kommentar:

  1. Jag som tyckte att det såg så lite ut när det låg på golvet alltihop! :) Tror nog att posten kommer vara gladast att du är ute och reser/shoppar! Skriv snart några inlägg så att vi vet vad du har för dig! Är SÅÅÅÅÅÅÅ nyfiken!

    SvaraRadera