onsdag 16 februari 2011

A woman needs her shoes

Ja så var det ju det här med packning.... vad tar man med sig när man ska vara borta i 4 månader?? Dessutom kommer det vara både vinter och sommar, det försvårar det hela en aning.
 För att inte tala om vilka skor man ska ta med sig. Ni som känner mig vet ju att jag har en förkärlek för skor, trots två skoskåp hemma står lika många undanstuvade i garderoben....
Just nu ligger allt utspritt på golvet i fina högar, men jag kände mig något lugnad av syrrans kommentar när hon var förbi, "det här var ju inte så mycket".

Nä det här ska nog gå, jag är ju en jäkel på att packa!

1 kommentar:

  1. Hihihi, trodde att du skulle ha mer med dig! Du har ju fått ned halva Italien i en liten dagsryggsäck, så det där kommer du lösa galant! :)

    SvaraRadera