onsdag 4 maj 2011

Welcome to the concrete jungle

Jag har nu bytt Hawaiis gröna djungel mot betong-djungeln i L.A och till ett betydligt högre tempo. Vilket är välkommet, jag har nästan varit 2 månader på Hawaii och det var faktiskt riktigt skönt att få byta miljö igen.

Sista veckan på Hawaii gick ruskigt fort, mycket tack vare besök från Sverige. Med två wingmen i superman-mantlar tog vi Waikikis nattscen med storm i lördags!
Vad säger man? Hur idén uppstod är mycket oklart...
Det blev i alla fall en sjukt rolig kväll men när jag klockan 4 på morgonen fick en total kärleksförklaring av en snubbe kände jag att det var dags att dra sig hemåt. Börjar faktiskt undra om jag har någon sorts magnet som drar till sig dårar hela tiden??
Denna misstanke bekräftades ännu mer idag då nästa mysko snubbe kom fram då jag satt och fikade.
Han började prata om att han höll på med musik och att han ville att jag skulle lyssna på hans musik/vara med i hans musikvideo/hjälpa honom promota hans musik om han skulle ta sig till Europa men framförallt vara hans vän. Kanske kunde vi gå ut och ta en drink ikväll? WTF... vad är det här? Måste jag i fortsättningen gå med blicken naglad i backen för att undvika folk?
Är det bara jag som råkar ut för sånt här, eller händer det er andra också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar